Alveo shop - Hogyan vásárolhatsz?

Megrendelés

A megrendelésről a Szolgáltató e-mailben a rendszer által automatikusan generált visszaigazolást küld. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelés azonosító számát. Utóbb erre az azonosító számra hivatkozva fordulhat a Vásárló a Szolgáltatóhoz. Ez a visszaigazolás azonban még csak a Vásárló megrendelésének megérkezését igazolja, és nem jelenti azt, hogy a termék kapható.

A Vásárló a megrendelés jóváhagyásával elismeri, hogy jelen szerződési feltételeket megismerte és azokat magára nézve kötelezőnek ismeri el. A Vásárló köteles adatait a valóságnak megfelelően megadni. A hibás vagy hamis adatok megadásából eredő valamennyi kárért a Vásárló felel. A nyilvánvalóan hamis vagy hibás regisztrációt a Szolgáltató jogosult törölni.

Rendelési információk

A vásárlás törzsvásárlói regisztráció nélkül is lehetséges, azonban ebben az esetben a vásárlót kedvezmény nem illeti meg, kivéve, ha egy adott akciós termék megvásárlásáról van szó.  A kedvezményes vásárlás regisztráció nélkül nem lehetséges.

 

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított 3 – 7 munkanapon belül, amennyiben az adott termék vagy szolgáltatás lapján külön erre vonatkozólag eltérés nincs feltüntetve. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Fenntartom a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészében. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

Rendelés menete

1. Regisztráció (nem kötelező), ha a kedvezményeket igénybe szeretnéd venni.

2. A megvásárolni kívánt termékeket helyezd a kosaradba, azaz a Kosár gombra kattintva elindíthatod a megrendelés feladását.

3. Amennyiben szeretnél további terméket a kosárba helyezni, válaszd „A bevásárlás folytatása” gombot. Ha nem szeretnél további terméket vásárolni, ellenőrizd a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Lehetőség van a kosár tartalmának módosítására. A eltávolítás mezőre kattintva és a “Kosár frissítése” gombra kattintva törölheted vagy módosíthatod a kosár tartalmát. Ha törölni kívánod a kosárban található terméket, akkor kattints a “Törli a terméket a kosárból” gombra (kuka ikon). Amennyiben mindent rendben találsz, kattints a “Kassza” gombra.

4. Amennyiben még nem vagy regisztrált vásárló, itt, a Kassza oldalon adhatod meg a számlázási adatokat. Majd ezt követően a következő oldalon találod a vásárlás összegzését, a számlázási adatokat és amennyiben ez a két cím nem egyezik meg, itt van lehetőséged a szállítási cím megadására. Kattints a „Szállítási cím” gombra.

5. A „Következő” gombra kattintva választhatod ki a szállítási módot. Ennek lezárásaként kattints a “Következő” gombra.

6. Rendelés áttekintése lapon ellenőrizd le a megadott adatokat. Amennyiben mindent rendben találsz, kattints a “Megrendelés megerősítése” gombra. A “Megrendelés megerősítése” gombra kattintással tudomásul veszed, és elfogadod az ÁSZF-et és a rendeléssel járó fizetési kötelezettséget. Ha még módosítani szeretnél a rendelésen kattints a vissza gombra. A rendeléshez szükséges személyes, szállítási és számlázási adataidat az oldalra történő bejelentkezést követően a “Saját adataim” menüpont alatt bármikor megváltoztathatod. A rendelés leadása után észlelt adatbeviteli hibákról e-mail-ben is tájékoztathatsz minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésednek megfelelően módosítjuk.

7. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kapsz.

További információkat az ÁSZF tartalmazza!